26/7

Jag vill simma igen. Det var liksom väldigt avslappnande. Har skrivit på lite papper idag - ska börja gymma på Fitness 24 då vi har ett förmånligt avtal genom jobbet. Därmed inte sagt att jag inte ska fortsätta simma. För det ska jag. Jäkla skit att det är massa tävlingar i Valhalla i två veckor nu då. Jag vill simma nu!

Det är visst poppis med baddräkt har jag hört.. jag har också en! :D



I övrigt har jag jobbat idag. Kort dag från 9-16 =) Samma sak på fredag. Inte fel. Jag har tillomed hunnit äta middag idag. Kanske tar mig en promenad här också. Det är fint väder. Blir det detsamma imorgon? Kanske blir en sväng till havet isf. Eller så åker jag hem till Floda o lånar bilen så jag kan öva på att köra. Mamma tyckte sist att det var nyttigt för mig att låna den lite oftare. Jag tror hon har rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0