Who?

Kommentar:
du låter så ledsen jämt. var lite glad ibland!
Anonym


I fredags åkte jag hem till mamma. Huset var nästan tomt, sånär som på oss två, Elin och Jesper. Så tyst nu för tiden. Tänk när ingen bor kvar hemma längre? Bara mamma och pappa. Då kommer det vara tyst varje gång man kommer hem. Jaja....life goes on. Vi spelade Buzz och såg på let´s dance och så sov jag där.

Robin åkte förbi och hämtade mig på lördagen. På kvällen tog jag mig hem till Lollo och pratade och pratade. Och såg på Stjärnorna på slottet och åt popcorn. Mysigt! Kvällen avslutades på ett café i stan.

Jag skulle koka ägg till min macka förut och ett ägg råkade slita sig från mina händer och det blev en spricka. Jaha, tänkte jag - då får det väl bli en sockerkaka av den. Sagt och gjort - nu står den i ugnen. När den är klar ska jag ringa Angelica. 



 


Those where the days...

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi e Lollo sugen på att få smaka ett litet chips?;-)



Så skönt för dig att du fick komma ut och ha lite skoj och skingra tankarna en aning.



Puss på dig hjärtat!

2010-01-24 @ 14:47:00
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0