SNART..!!

En dag kvar.  9-20,30

Sen är jag ledig fre-sön. Och sen jobbar jag en dag och sen kommer David ner! Roooligt! Då ska vi gå på Universeum, för där har jag aldrig varit.

Fredagen kommer spenderas med diverse stök på hemmaplan och ett gympass innan jag möter mamma i Partille för att storhandla - det behövs! Skåpen ekar tomma. Fredagskvällen ska jag spendera med Carro och vi ska ut. Jossan fyller visst 25 - det ska firas! Hoppas snön ville lugna sig lite, men det ska tydligen bli snökaos i helgen. Men det har man ju hört förr va..?

Söndag blir stora städdagen innan David kommer ner eftersom jag ska jobba hela måndagen. Lördagen blir nog fylld av shopping, vänner och nöjen. Det känns bra. Jag längtar som tusan!


Ska börja läsa matte den 25:e .. måste lösa ngn som kan ta mitt pass då. Så imorgon ska jag inhandla miniräknare, rutigt kollegieblock, blyertspenna och suddgummi! =) Haha, ska bli roligt att plugga lite, jag längtar ju verkligen till dess jag börjar plugga heltid.


Nu ska jag lyssna lite på Agnes och sen blir det jobb hela dagen.


Hoppas hälsan är med er! Jag börjar känna mig lite nysig...
Pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0