Ledig helg =)

Har varit ledig hela helgen.
Så himla skönt! Varvat ner ordentligt.


I fredags hade jag en tvättid och sen åkte jag till Partille och mötte mamma och lillasyster. Vi handlade mat på Maxi och sen körde de hem mig. Efter det mötte jag Carro i stan och vi åkte hem till Jossan och åt tacos och sköng singstar. Sent omsider kom vi ut på krogen. (ungefär samtidigt som jag kände mig trött och ville hem,) men vi hamnade på Excet och jag hade skitkul! Älskade svenska sclager-baren och fortsatte sjunga mig hes. Svenska killar är ordentligt fega när det gäller att flirta har jag ju märkt. Haha, några menande blickar får inte mig på fall iaf! Klockan 3 tog jag taxi hem och jag var verkligen jättetrött. Gjorde misstaget att ta taxi 020 - 250 spänn fick jag betala. Så mkt har det aldrig blivit förr! Nej, tacka vet jag taxi göteborg och taxi kurir. De har humana priser.



Igår vaknade jag halv tio av att mamma ringde. Vi skulle iväg o leta tyg till ett skötväska hon ska sy till storebror och deras lilla dotter. (ja, det blir en flicka, inte en pojke som jag menade på i ett tidigare inlägg) Så det var bara att kliva upp.

Hemma i Floda började jag läsa en nyinköpt bok (skönt att äntligen ha ngt att läsa igen!) men jag somnade snart. Hade inte fått tillräckligt med sömn, uppenbarligen. Mamma lagade mat och lagom till jag vaknade igen var det klart. Mammas hemmagjorda pizza. Mumma!!

När Robin och Sofie kom dit spelade vi Buzz och sen åkte jag med dem hemåt.

Idag blir det städning och inhandlande av scartkabel och en filt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0