...

The only one who makes me wishing on a wishing star...
Taylor Swift


Jobb idag. Idag ska jag ha vattenflaskan med mig, hade galet ont i huvudet igår eftermiddag/kväll.

Snällaste, underbaraste Filip ska låna mig en miniräknare med grafritare till min mattekurs om jag behöver den, så slipper jag köpa en för 1200 för en 50-poängs kurs. Thank you, baby!

Det händer inte mkt när jag jobbar. Hinner liksom inte med mkt annat.

Just nu drömmer jag om en resa någonstans. Behöver se lite sol. Eller iaf bara komma bort lite. En kollega åker till Malaysia i 3 veckor här snart. En annan kom just hem från flera månader i Thailand, någon annan pratar om USA och andra Nice. Where to go? Who to bring?

Nej, nu hinner jag inte drömma mer. Måste klä mig o gå till jobbet.

(Ja, Alexandra - det handlar om en kille)


Kommentarer
Postat av: Mariella

Jag vill också resa bort!! Ska vi köra en sista minuten igen? :) Puss och kram!

2010-01-17 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0