Läskigt

Just nu händer allt på samma gång och jag förstår inte.... :S
Det handlar om killar.

1. Taxichaffisen som springer in i tjejaffären efter mig och frågar om han kan få bjuda mig på middag. (Men, nej, stalker, vad tror du?)

2. Killen som bröt mot personuppgiftslagen för att få kontakt med mig.

3. Killen som raggade på Folkuniversitetet igår. "Vem är du?" sneda tänder men söt i övrigt. Synd bara han skulle vara så otroligt klumpig i ordvalet. Visade sig han läste svenska på stället. TUR att min lektion började igen. Högröd i ansiktet satte jag mig o fortsatte med mina matteuppgifter. Nej, det blir ingen kaffe!

Okej att jag är singel och vill hitta ngn, men jag tror jag vill välja själv hädanefter.


Lördagkväll.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0