Holmberg´s recident

Gårdagen var otroligt trevlig!
Vi är en smått galen familj. Love it!

Största samtalsämnet var Förlossningar. Elin kom till slutsatsen att hon aldrig skulle föda. Mamma menade på att man glömmer smärtan så snabbt och det är alltid värt det - annars hade hon väl inte valt att klämma ut fem stycken? Jag får nog medge att jag själv blev rätt skraj. Har man så ont att man inte känner att det spricker? (om det nu skulle gå så illa) Fy fasen!

Jag hoppas på förlossning i ilfart.

Efter mat och tårta och paket begav vi oss till övervåningen o såg på hockeyn på en riktigt kass tv, där scarten hela tiden ramlade ut. Illa! Men mysigt med alla samlade.

Kvällen avslutades med ett brädspel liknanade tp fast med frågor om svensk musik. Riktigt roligt =) Kom inte isäng förrän 2 -så länge är jag aldrig uppe. :S

Imorse möttes vi av snö. Massor av snö. Vi och grannarna skottade fram bilar och gångar så man kom fram ordentligt. Snön ovan farstukvistarna skulle tas bort och en stege ramlade. DET var roligt! Ut kommer Pe7 springandes och ska till undsättning :) I takräcket hänger Klingler och dinglar. :D



   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0