Fredag

Idag är jag ledig.
Gårdagen på jobbet smet förbi hur snabbt som helst och jag var helt galet pigg hela tiden. Jag som annars brukar vara grymt trött redan kl 18. Förstår inte alls vad det beror på? Önskade ett tag att jag hade tagit med mig gymkläderna o dragit förbi där innan läggdags för att få ut lite energi så man kunde sova. Men jag stannade med Sandra och Kristian på jobbet till 21 och då hade jag ändå inte hunnit. Blir gym idag istället =)

Sitter och försöker få i mig havregrynsgröt. Tror jag satsat på alldeles för stor portion då jag med nöd och näppe får i mig ngt. :S Får dricka kaffet sålänge.

Det känns som att jag har förbenat mkt på schemat idag trots att jag är ledig.
Borde gå ut med återvinningen. Eller så tar jag bara en till papperskasse och går en annan dag =)

Först blir det gym.
Sen hem o duscha o göra mig iordning.
Shopping på stan (lite lätt ångest då jag inte alls vet vad jag borde köpa)
Tåg till Floda och min underbara familj. (Hoppas de är hemma idag!)

Ska lösa lite matteuppgifter på det och sen var det ngn som ville fika - får se vad som hinns med.


Nu: Kaffe!

  



♥Familjen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0