Det är gött!

Idag börjar bokrean och jag ska ut o köpa mig ett exemplar av en ordbok som jag tänkt så länge att jag borde ha. Idag kom lönen också. Tjoho! Måste fylla på mitt månadskort och räkningar är betalda. Nu har jag bara ett par autogiron som ska dras. Ordning och reda!


Börjar 12 idag - sen är det full fräs på jobbet hela helgen. Suck.. haha - man är rätt bortskämd med ledighet egentligen. Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar - för då börjar mars-schemat som är så superduper så jag kan inte vara mer nöjd! Jag är visserligen nere på 75% igen, men jag har klarat mig bra på 65% tidigare med egen lägenhet och allt, så det ska inte vara några problem. Dessutom hinner jag med skolan bättre då också.

GÖTT!



Har börjat med kaffe igen. Inte bra - men oooo så gott på morgonen!

Snart är det mars - SNART ÄR DET VÅR!


Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Gött mos Pappelapp

2010-02-25 @ 13:21:29
URL: http://www.itfsverige.se
Postat av: alexandra

skrev ett meddelande till dig på twitter...du kanske sett det redan

2010-02-26 @ 19:25:45
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: alexandra

ja vi får se, eller i maj. Har fruktansvärt mycket med skolan i april- stort grupparbete + hemtenta. Tar rätt mycket tid. Sedan över påsk är vi nog inte hemma.

2010-02-27 @ 11:42:44
Postat av: alexandra

blandade ihop månaderna...i april så kanske det funkar...vi kan kolla upp det när det närmar sig

2010-02-27 @ 12:12:29
Postat av: Jensmelisa

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-12-29 @ 13:20:40
URL: http://jensmelisa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0