what a great day


Har varit uppe sedan kl 8 (okej, jag la mig en timma mellan första och andra tvätten) Tvättade alltså fram till kl 12.

Min familj ringde mig. Alla var hemma i Floda och åt lussekatt. Alla utom jag. Så jag fick vara med på högtalartelefon :) Vi pratade om julen och hur den kommer se ut. Robin, Sofie och Alma kommer vara i Falun, Farmor på Gotland och Nickelilltroll gör lumpen och är i tjänst. Vi kommer alltså bara vara fem personer på jul :( När hände det sist?

Tog vagnen till stan och gjorde lite inköp på systemet, lindex, hm och apoteket. Svängde också in på jobbet o hälsade på Victor, Sandra och Sofie. Köpte en julklapp och begav mig hemåt igen.

Nu har jag lagat mat och ska snart göra mig fin för kvällen. Amanda fyller år så vi ska fira det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0