Se den!


Var iväg o såg "Hämnden" igår. Får erkänna att jag inte hade någon större aning om vad den skulle handla om - men det var iaf en väldigt bra film, om än stundtals lite jobbig. Jag grät ett par ggr, det kändes liksom i hjärtat. Se den!

Det är verkligen jättekallt ute nu (för att inte tala om här hemma) Tänder ljus och drar på mitt extraelement jag fick av min supermamma :) Hoppas det ska hjälpa en aning.

Annars då?
Har fått grupparbeten nu och ska börja knåpa ihop ett arbete på två veckor. Kommer gå super! =) Har diskuterat med mina gruppmedlemmar - och det känns som att vi har koll. Hade datalektion idag och morgondagens kommunikationslektion är inställd. Så jag ska sätta mig med grupparbetet och få lite ordning. Ähh, nog med tråkig fakta. Nu ska jag sätta mig med en kopp te o mysa lite..

Blir inget Liseberg ikväll - så jäkla kallt!

Puss...!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

My goood vad snygg du är på den bilden ;) Vad heter den fantastiska fotograf som fångat just denna sekvens? Haha. Puss på dig

2010-12-02 @ 18:02:37
URL: http://tankaravamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0