Sjukvården är botten

Det finns förbannat många inkompetenta människor på vårdcentralerna runt om i Sverige. Jag har sagt det förr. Och jag menar det. Det bemötande jag fått genom åren och även idag har gjort att jag tvivlar något fruktansvärt på om det ens är säkert att gå till läkaren när man mår dåligt. Bättre att rida ut stormen och hoppas på det bästa?

Ringer man om något allvarligt dumförklarar dem en - jag har fått nog!

Anställ för fan personal med social kompetens!
Som tar varje patient på allvar. Jag skiter fullständigt i om det finns många hypokondriker som ringer. För mig får de vara hur många som helst. Bara de tar mina samtal på allvar.

Det är sånt här som framkallar misstro. Tänk den dagen man kommer med något allvarligt och de avfärdar det som någon vanlig infektion som man måste vänta ut. Eller den dagen man inte kollar upp det alls.


Jag kan säga att jag inte är den som söker upp läkarvård i första hand. Just på grund av bemötandet. När i hellskotta ska de motbevisa mina fördomar??

Så jäkla obilligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0