Sista nu!


Godmorgon!
Jag laddar för sista jobbdagen med havregrynsgröt. Sedan är det fasen jullov! Då ska jag ha lata dagar, mycket film och mys! Träffa mina vänner och min familj på riktigt. Längtar!

Köpte ju tre tröjor från Nelly, se inlägg längre ner. Men jag ska skicka tillbaka två av dem. Den vita var för stor och den rosa/beigha (stavas det så?) var för konstig. Spar den svarta, ovanligt :P Men hur gör man med fakturan då? Ska jag betala in hela summan o så får de sätta tillbaka sedan? Jag ringer dem på måndag tror jag.

Nu ska jag umgås med Tuffe lite innan jag beger mig. Har ställt henne i köket om dagarna nu, det är varmare här för fönstren är bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0