Redo för redovisning!


Imorgon har vi redovisning! :) Ska bli skönt att få det gjort. Har ägnat dagen åt förberedelser och gjort likadana manuskort. Kommer gå finfint! Snart är det jullov!

Nu väntar jag på att degen ska få jäsa klart. Blir att ta med dem hem på fredag. Då blir det julmys i Floda med familjen. Tänte Robin o Sofie ska få lite färdkost också :)

Igår träffade jag Farmor. Hon fick min mobiltelefon så hon kan bli nådd. Ska förhöra henne på fredag o se om hon gjort sin läxa. Ska dessutom ringa henne snart o se om hon vet hur man svarar :)

Imorgon ska jag till freeport. Hmm, dags o kolla kontot. Har handlat en hel del det sista...

Har ni ordnat allt inför jul?



Kommentarer
Postat av: Amanda

Söööt du är :)

2010-12-15 @ 19:17:50
Postat av: särskild

va är detta för bäver ? ;)

2010-12-15 @ 20:46:33
Postat av: syster

SNYGG SYSTER JAG HAR ;D

2010-12-16 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0