Mycket i december


Ni är så fina när ni kommenterar darlings!


Sitter och skriver ett protokoll till kommunikationen, från ett sammanträde vi hade i smågrupper för ett par veckor sen. Jag har inga anteckningar, dem finns hos Martin. Men jag vet inte om han skrivit ngt, så för att ha ryggen fri hittar jag på ett eget, utifrån de punkter vi tog upp. Haha, får nog säga det till Birgitta. Tanken är mest att vi ska ha testat på och skrivit själva och förstått vad som ska vara med.

Idag ska jag sitta med kapitel 16 i Europarättens grunder - det handlar om det grupparbete vi ska göra och jag behöver vara mer insatt. Konkurrensrätten inom EU. Spännande va? ;) Haha, jag har inte så stor koll.

Sen blir det av till läkaren. Usch, vill inte :(
Men ikväll ska jag på bio. :)

Öh, det är en del vi ska hinna med nu de sista veckorna ändå. Hoppas det ska gå bra. I helgen ska jag plugga inför tentan i kommunikation som är nästa fredag. Grupparbetet kommer involvera både data, kommunikation och EU- och marknadsrätt så det kommer vara rätt stort. Vi kommer få en individuell uppgift att lämna in skriftligt den 20:e (men jag gissar att den är rätt simpel som tur är) Och så ska jag skicka in svar på de uppgifter vi fått skickade från Nordsteds juridik. Sistnämnda är dock klar ;) Och så tillkom tentan i data vi kommer ha sista dagen i skolan för terminen också :P  Tjoho!



ikväll gör du mig inte besviken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0