Måndag

Idag lever jag inte lika mycket. Jag är ledig, men helt utslagen. Solen skiner och det är härligt, men var är energin? Vaknade imorse och funderade över jobbet. Det krånglade igår när vi skulle stänga. Jag skickade ett sms till Sandra med information och om vad jag kommit fram till. Efter en lång och seg morgon (inte ens sängen är bäddad än) tog jag på mig kläder och åkte till stan.

Köpte ett pennfack och gick till jobbet. Kollade om allt gått bra och hämtade min hårtork jag glömde igår. Next stop - Intersport. Ingen i personalen hjälpte till med skor trots att jag förmodligen såg mycket intresserad och fundersam ut. Kasst..! Jag gick till Stadium. Samma sak där. Det blev inga skor idag. Heller.

Jag har ätit en finduspaj. Borde ta mig iväg o handla. Borde laga matlådor. Jag orkar inte.


GIV MIG STYRKA...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0