Måndag

Satt och läste lite i min blogg från det senaste. Tråkig! Det får jag verkligen medge. Men, men...får hoppas det är någon som finner den lite roande emellanåt iaf. Om inte annat är den en ventil för mig. =)

Idag ska jag simma..! Funderar på att köpa mig ett årskort. Simma en gång i veckan iaf. Plus att jag har gymmet. Vore väl inte så dumt? Får se vad ekonomin tillåter. Men jag tror jag ska satsa på det. Skonsam träning samt en stund att tänka. Får finna ut bästa tiden bara - brukar vara en del tanter och farbröder som simmar alldeles för långsamt. Men det är ett senare problem.

Gött att sluta 16,30 idag iaf. =) Sen är jag ledig i dagarna 3 - ja, varannan vecka känns det inte som att jag gör annat än är ledig. Och det är ju helt sant. Men andra veckan känns det som jag jobbar för mycket. Varför har det blivit så? Kass schema ändå.

En bastu och hårinpackning på det..! Mitt hår ser ut som skräp..!

PUSS..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0