Kurslitteratur

Sitter och kikar på litteraturlistan jag fick hem idag. Gosh..! Minst 2000 spänn hamnar det på. 4 böcker. Mer tillkommer efter hand tydligen. Och den bok jag ska ha första lektionen är slut - kaputt - på varenda jäkla hemsida..! Suck! Någon som vet om studentbokhandeln är öppen på lördagar??

Slår in paket. Pappelappen fyller år idag. Ska hem till farmor på middag. CSN har svarat på min ansökan och jag får fullt studiestöd. Det är bra. =) Men jag har insett att jag inte kan leva som jag gör ändå. Får hoppas det ger sig.

Nu ska jag ringa handels och meddela min tjänstledighet.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har köpt alla böcker utom 1 begagnat via blocket. Sparat 600 spänn på det.



Sen så finns det www.lycknis.se som har massa kurslitteratur.



2010-08-20 @ 17:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0