Jobbhelg....typ.

Jag ska varmt rekommendera RumpanBar i Linné. God mat och trevlig personal. Mitt sällskap hade inte kunnat vara bättre heller. Underbara Tobbe från Luleå-butiken, Andreas från samma och vackra Emma som kom ifrån Luleå hon också. Jag hade jättetrevligt. För trevligt. Så trevligt så jag inte orkade med lördagen. Haha, illa..! Vaknade kvart över sju på lördag morgon och det var bara att kliva upp =) Underbara kassatjejer gör livet enklare..! Tack! ♥

Imorgon är jag ledig!
Då ska jag försöka mig på ett sko-köp! Eller två. Jag behöver det. Inte för att jag vill, det vet ni. Skoskav och allt vad det innebär. Haha, jag är verkligen dålig på skor. Och väskor. Skulle behöva ungefär 17 nya tröjor också.. Får se vad ekonomin tillåter. Och ett PENNFACK! Har hur mkt pennor som helst som ligger o dräller - undangömt i ett skåp såklart. Där ser man dem inte.

Var hittar man snygga och bekväma vardagsskor??


Fick ikväll efter jobbet besök av en mycket kär gammal bekant. Tack för fina ord! ♥ ...och för filmjölken?

Jag känner att jag lever ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0