Hej

Igår var jag på Incontro. Först då vi kom dit var det inspelad pianomusik. Varför då? Inte alls samma stämning. Efter en drink o så en corona kom de in. Så himla bra var det! =) Me like. Dock vart klockan redan halv 3 när jag kom i säng.

Vaknade klockan sju och trodde jag var försenad. Icke. Började ju 12 idag. Varje gång jag börjar 12 tror jag att jag är försenad. Tror liksom inte på det, det händer alldeles för sällan och jag är otroligt nojig över att komma försent. Halv tio ringde telefonen. Okänt nr. Elgiganten. Kållered, som tur var! Mitt nr stod på fel plats, vet inte hur många ggr det hänt. :P Tokigt, men sen var jag vaken iaf. Duschade och åt frukost. En latte på Espresso House innan jobbet. En bra jobbdag.

Erkänner att jag inte heller idag är på kalaset. Ska ta hand om mina ömmande fötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0