Erkänner



Det blev ingen väska - det blev istället ett par nya skor (som jag inte vet om jag ska behålla - dessutom ska jag lämna tillbaka mina snygga pjux från Dinsko jag köpte häromdagen, de klämmer för mycket i tårna. Har Halux Valgus att ta hand om så jag kan inte ha vilka skor som helst tyvärr)

Köpte två tröjor och två "toppar" (säger man så fortfarande? tunnare tröjor iaf) på HM igår. Så kan det gå.

Idag blir det tillbakalämnande av skorna, lämna in min kamera på lagning - tur man har trygghetsavtal! Måste dessutom få tag i den där väskan - och ett par skor då...

Sovit i 10 timmar inatt! Somnade kl 22 efter jag sett klart en film. Inga mardrömmar iaf.

Jag säger bara; Oskar Linnros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0