Verkligen dags nu!

Nu är det 2 veckor kvar till vårruset. Typ. Shit va tiden går fort. Har noll kondition. Har noll tid. Ska just sätta mig med matten. Farmor ville äta lunch förut och jag har sällan tid med henne så jag ville ses. Men jag ska försöka ta mig ut o springa imorgon efter skolan. Kanske kan få sällskap så jag kan tyda kartan...=) 4,8 km ska väl inte vara alltför svårt? Blir nog bra.

Jag fick hem min långklänning idag. Men den var lite kort för att vara en långklänning. Hade varit nöjd om den var 3 centimeter längre. Blir att skicka tillbaka den :(

11886 - see you i spåret ;)


PUSS!

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag skickade tillbaka min klänning också...ska kika i butik istället!

2010-04-28 @ 17:54:03
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0