Vårruset

Ja, det är bestämt.

Jag har aldrig varit med på någon form av lopp eller tävling tidigare (om man bortser från skolans plåga startskubbet på 8 km eller diverse friidrottstävlingar och turneringar man var tvingad till) men nu är det bestämt. Jag ska springa Vårruset den 10:e maj. Loppet är 5 kilometer och för tillfället klarar jag ungefär 1 kilometer innan jag måste sakta ner. Hur ska detta gå? Det är verkligen på tiden att jag börjar träna!

Sofie vann ett par startavgifter, så jag slipper iaf betala för det. Men det ska faktiskt bli roligt. Och ganska skönt att ha ett mål. 3 veckor ska man väl kunna få upp konditionen på? Vi kommer få t-shirts från Oatly och den goda picnicken efteråt är triggande om något ;) Visst? Picknick i Slottis är inte fel i vårvärmen!


Om min förkylning hade kunnat släppa snart!!

Imorgon kör jag på en morgonpromenad för att smygstarta. Sounds good?

tomorrow...


Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga bikinien din 5 stjerner:) Vil du se på min og gi 5 tilbake?



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter STOOR pris på om du vil det :) Ha en fin dag!

2010-04-12 @ 17:10:44
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0