Utmattad

Just nu är det mycket på en gång och jag orkar snart inte mer. TUR att jag bara har en jobbdag kvar denna veckan. Men den är ju såå lång! Har en massa skolarbete jag ligger efter med - som jag inte hunnit. Och det är inte bra att ligga efter nu när det är så intensivt heller.

Så min långfredag går åt till matte, naturkunskap och städ av lägenheten - här är dammigt nu! Plocka undan kan man göra bäst man vill, men jag känner mig obekväm när jag inte fått skura badrummet och dammat bort dammet i vardagsrummet. I kylskåpet går mjölken ut idag och sista ägget sparar jag til morgondagens frukost. Idag gjorde jag makaroner till min matlåda. Men jag hade ingen låda. Så jag la dem i en plastpåse som några på jobbet funnit ut att man kan.

Imorgon ska "julgardinerna" bort. Jag är jättesen med dem, men det har liksom inte blivit av.


Till helgen får jag träffa Alma! Längtar - jag tror hon är supercool =) ♥


Jag har ruskigt ont i ryggen. I kroppen över huvud taget. Någon som kan rekommendera någon bra massör?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Välkommen på lördag eller när du kommmer under påsken, farmor på måndag? Kram Pappelappen

2010-04-01 @ 13:48:47
URL: http://www.itfsverige.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0