Tips

Ain´t no rime or reason....

Ska jobba idag. Sen är jag ledig 2 dagar igen. Det är skolan som gör att jag är "ledig" så mycket. Förlorar ju pengar på det, men man får hoppas på att man kommer in på skolan sedan så det är värt det.

Lyssnar på Sugarland och försöker härma. Hon sjunger väldigt bra. Country off course - trodde du någotning annat?




Jag får väl passa på att tipsa om Michaela Forni (om ni nu missat henne?) Via hennes blogg "Flest skor vinner" (stureplan.se) har jag läst diverse texter hon skrivit och det är otroligt vad vackert man kan skriva..!
Jag har förresten fastnat för alla glamourama-tjejernas bloggar... =)


Jag har träningsvärk. Tjoho..!!



Kommentarer
Postat av: linn

fin header du har! och ja, michaela skriver som en gud.

2010-04-20 @ 18:33:33
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: linn

tack för tipsen! har sett dagboken och några mer, de andra ska jag definitivt kolla upp :D

2010-04-20 @ 23:30:14
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0