morgonstund

Snart ska jag till skolan. Jag har redan varit uppe ett tag. Ganska länge. Det var meningen att vi skulle ha en utbildning på jobbet halv nio imorse, men den blev inte av. Istället gjorde jag en peeling och tog mig till gymmet. Solade först och sedan körde jag ett gympass som jag inte gjort på så väldigt länge! Klockan nio var jag klar. Har tappat allt. Typ. Sprang 2 minuter på bandet - det var vad jag mäktade med, sedan fick jag lov till att köra powerwalk istället. Märkte att jag dessutom är ännu mer svag i armarna. Herregud, ja nu är det dags att sätta igång!

Ska skaffa kort på Fitness 24 också, så man kan gymma efter jobbet, om man orkar det. Tydligen har de en del i gymmet som bara tjejerna får tillgång till. Passar mig bra!

Härligt med tidiga morgnar! Nu har jag resten av dagen till förfogande. Ska till skolan och sen ska jag se om min älskade Carro vill ses. Blir nog en bra dag det här.

Helgen var fin den också. Vin efter jobbet i fredags, en kort jobbdag i lördags med mys på kvällen och sedan spenderade jag söndagen i Floda med familjen. Jag lånade bilen. Jag kan fortfarande köra! Kändes så himla bra. Nu är kyl och frys uppdaterade. Mycket bra.

Nu ska jag göra mig klar.
PUSS!



Var det bättre förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0