Glad Påsk!

Idag är det jag som åker hem till Floda och min underbara familj! ♥
Efter 12 kommer Robin med familj och hämtar upp mig. Jag ska få träffa Alma. =)



Så länge sitter jag med lite naturkunskap och njuter av mitt te och mina fina blommor. Har köpt tulpaner och det känns väldigt vårlikt i mitt hem nu. Gardinerna gjorde mycket! Mycket ljusare här inne nu. Dessutom har jag äntligen hittat en passande glödlampa till min nattlampa - så igår kunde jag läsa i sängen innan jag somnade igen. Bra gjort!

I Kenny Chesneys låt "Island Boy" sjunger han om en tjej som heter Emelie.. jag gillar den låten =)
Och jag har snödroppar och andra blommande blommor i min trädgård. Livet går åt rätt håll. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0