Frustrerad!

Idiotiska j*vla skitdag!

Känn min vrede

I två dagar har jag försökt få tag i en särskild läkare. Sjukvården är så förbaskat idiotisk så jag blir galen..!! Först ska man lämna sitt nummer och de säger en tid då de ska ringa. De ringer inte på utsatt tid. Två timmar senare ringer det i telefonen. Läkaren som jag behöver ha tag i kan man inte boka via växeln. För hennes tider bokar hon själv. Idiotiskt. Jag behöver ha tag i henne nu, nu, nu och ber om ett nummer. Nej, hon får ringa själv. Detta var igår. Jag bad henne ringa innan fem så jag faktiskt kan svara. Det gör hon inte. Och inte fan ger de mig något nummer utan läkarfan ska ringa mig själv. Det som är mest frustrerande är att hon ringer på en tid när jag inte kan svara. Jag har lektion. Idag. Varför ringde hon inte igår? Detta är lite akut då vi har försökt få till en tid i flera veckor. Men hon envisas med att skicka brev som kommer bort i posten och med tider som jag inte kan. Hade jag fått påverka hade vi kunnat enas. För helvete!

Ledsen för alla svordomar. Men detta är sjukvården i ett nötskal. Man är tvungen att komma dit. De är dom som vill ha en på besök. Inte jag. Ändå är det jag som får kämpa för att få kontakt. Idiotiskt..!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anders Holmberg

Det är inte lätt,gumman, men kämpa vidare och tänk på hur du skriver svärorden. Puss o kram. Älskar dig.Pappa.

2010-04-23 @ 09:04:03
URL: http://www.itfsverige.se
Postat av: alexandra

förstår det att det varit förvirrande! haha



oj, det lät inte alls bra. jag vet att det är så svårt att komma fram till vårdcentralen- iaf här...ja, det fungerar inte som man själv vill! förstår din ilska

kram

2010-04-23 @ 10:01:04
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0