Förkyld!

Ligger hemma med snytpapper och har druckit minst 5 koppar te idag. Med honung i såklart.

Uppdatering om min häck jag klippt.
Sekatören jag köpte började med att krångla. Men när Mikaela berättat hur den gick att få upp och med en  hel del styrka från mitt håll lyckades jag. Och den var jättebra! Klippte av en massa grenar, men lite för långt ner, så nu är häcken inte rak, men jag tänkte att det ger sig när det blir grönt ;) Haha, God jag ska inte ha en stor trädgård när jag skaffar hus :P

Jag är ledig idag igen. Nu blir det inte mkt jobb denna veckan. Borde verkligen läsa inför högskoleprovet. Det är på lördag.

Kenny Chesney
You know the love of his life has always been Emily




Kommentarer
Postat av: sara

krya på dig!



kram

2010-04-06 @ 19:29:56
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: sara

svar: klart jag länkade. :)



vad skönt att förkylningen släpper. sist jag var förkyld varade det i tre veckor. :( haha.



kram

2010-04-07 @ 18:04:49
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0