Det ordnar upp sig

Finner ni mina inlägg aningen förvirrande? Jag vet själv inte varför, men det är en berg-o-dal-bana alltihop just nu. Tror det är för att jag är stressad iomed alltihop jag ska ordna med. Kan iaf på måndag eftermiddag lägga läkarjakten på hyllan då det finns EN vettig person på Gamlestadstorgets Vårdcentral. Nicklas. Mer om honom vet jag inte, men han lyckas banne mig alltid lösa mina problem. Eloge!

Sedan har vi matten. Jag tror det kommer gå bra på nationella nu när jag fått hjälp av Mikael. Han insåg att jag är lite för snabb i mina uträkningar och gärna missar någon detalj som är avgörande i många fall. Jag ska tänka efter före. Bästa lärare Anna har dessutom löst att jag kan göra nationella dagen efter de andra eftersom jag är på kurs i Jönköping den dagen. Mycket bra.

Naturkunskapen är bara att plugga till. Vi har ett prov på människan och ljuset om ett par veckor. Plugga, plugga, plugga är vad som gäller. Kemiprovet blev godkänt. 42 av 56. Nöjd. På måndag har vi vår tredje lab - bara en kvar sen. Bra. Gäller bara att vara med på alla lektioner. Så kommer det lösa sig. Tack Cathrine för att du tar mitt jobb när jag har lektion!

Jobbet, att byta tider iomed skolan. Dessutom måste jag kolla upp inför lillebrors student. My God bli inte stor så fort!

Mitt hår är fördjävligt. Tack och lov för Sandra! På onsdag blir jag som ny igen! Gött.


Sen vill jag göra en massa annat vid tillfälle;

Åka hem till Mikaela o se hur de har det
Träna mer när jag hinner
Umgås mer med vänner
Träffa Lollo - hörde att hon skulle hem i maj, annars åker jag gärna till London
Åka på en minisemester med Carro o co
Planera min semester som kommer smygande. (Jag önskar dock värmen gjorde detsamma?)

MED MERA

Jag har iaf en ny telefon. Efter 3 år med min gamla. Får se om den är lika bra.


Det var då.... :P

Kommentarer
Postat av: alexandra

har du kvar samma nr? annat abonnemang? puss

2010-04-26 @ 19:39:52
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Då va det dax för veckans blogg igen ! kommentera inlägget om du vill vara med och tävla :)

2010-04-26 @ 20:09:24
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Fin header :D

2010-04-26 @ 20:10:05
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Julia

Fin blogg och framför allt fin header.



Kämpa på med skolarbetet. :)

2010-04-26 @ 20:46:26
URL: http://esiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0