I feel good..!

Jag mår faktiskt riktigt bra, är dock väldigt stressad nuförtiden.

Idag har jag varit på african core. Sjukt jobbigt..! Jag kör inte gärna core. Det gör så förbaskat ont i min rygg. Kanske just därför jag bör göra det iofs. Om ni har sett tv-shops "Zumba" så liknade passet en del av de rörelser som finns med där. Dock vet jag inte om det var ngt för mig. För att sedan köra en kvart core.

Sedan blev det lunch och efter det en tur på stan.
När jag kom hem var jag helt galet trött. Sov ganska gott efter min gröt =)

Mysigt, vaknade till o då sov Tuffe också. Vi är synkade ;)

Imorgon ska jag träffa min mamma. ♥

Nu börjar snart hemmafruarna.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag utmanar dig vännen=P

2009-10-20 @ 21:35:19
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0