Alldeles för mycket

Frukosten är avslutad. Morgonpromenaden var härlig!

Nu har jag alldeles för mycket att tänka på och att göra.
Jag hinner inte med mig själv.

Håller på med en hemlig sak som tar mycket energi, planering och tid.
Mycket som ska klaffa och mycket som ska planeras och det är inte bara jag som påverkar - då hade det inte varit några problem! :P Yeye, det blir skoj i slutändan. Har dock en ganska snar deadline.

Uppå detta har jag besiktning av lägenheten (+ vanliga hushållssysslor inför det, rent och snyggt ska det vara, bör ta in utemöblerna och måste se till att boka en tvättid på ngn ledig dag. Verkar vara lördag morgon 8-12 som finns ledigt..)

Jag har uppgifter från min hälsokonsult som jag är sådär duktig med just nu, men jag får ta det när tid finnes, kanske efter jobbet imorgon.

Jag ska lösa en uppgift till som jag inte tänker skriva upp för då kommer vederbörande bli stött och be mig strunta i det. Men jag har lovat. Då ska jag hålla det.

Idag:
Ska till gymmet strax. Sen ska jag laga lunch.
Sen ska jag planera lite hemligt, ringa ett par samtal, åka in till stan, lämna en lapp till en medbrottsling, träffa Hanna och Carro och sedan åka ut i bushen o testa klänningar. Ikväll ska jag göra matlådor. Funderar på vad man ska laga bara... Kanske ska ta fram köttfärsen och göra tacopannbiff som Alexandra har lärt mig. Blir ju mumsigt. Men då måste jag handla... Får göra det efter gymmet.

Sen undrar jag var mina betyg tagit vägen som jag beställde hem förra veckan. Behöver ju skicka iväg dem..

Got to go!

Puss...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0