Turbulent

Jag har inte varit mig själv det senaste.

Åkte hem till Floda i måndags för lite lugn och ro. Istället upptäckte jag en hel massa saker jag inte fått veta. Saker som gjorde mig ledsen och orolig. Otroligt ledsen för jag vet inte vad jag ska göra för att hjälpa. Jag vill hjälpa. Men det är svårt för vederbörande att förstå. Jag älskar henne. Men jag har svårt att uttrycka det.


I tisdags träffade vi kantorn och prästen.
Kantorn var speciell men prästen helt underbar. Jag tog med skorna för att försöka öva att gå i kyrkan. Jag glömde skorna i bilen, men jag har övat en del här hemma nu. Och Anders kommer hålla mig i armen så jag klarar det nog. Mest nervös är jag för talet.

Rosannas son var hos Carro när jag kom dit. En helt undebar unge! Jag längtar efter en egen knodd när jag ser honom. Robin och Sofie får passa sig så jag inte snor min brorson för ofta när den lille kommer. =)

Onsdagen låg jag i soffan nästan hela dagen. Förutom på förmiddagen när jag promt skulle iväg o sola. Ja, jo.. men jag kanske skulle nöjt mig med 20 minuter som jag brukar. Låg istället o stekte i 30 minuter. Terapi! Kan jag ju lova, mådde verkligen jättebra efteråt. Värme i kylan är verkligen jätteskönt. Men jag brände mig, såklart. Men inte i ansiktet för där hade jag ju iaf smörjt in mig. Åh...jaja, det ska väl vara brunt till på lördag iaf.

Lite bilder från det senaste.
Idag bakar jag lussebullar - den gula degen lite längre ner =)


som sagt... inte helt mig själv


har fixat lite i hallen - det blev myyyysigt!

bästa, allra bästa tidsfördriven!! "Räcker det om jag älskar dig?" läste jag ut på en dag. Vacker, tragisk, tänkvärd. Älskvärd. Sonja Aldén och Melissa Horn, vackra röster så det förslår! Peter Jöback är alltid Peter Jöback. "Dumpa Matthew" har jag just börjat med. och hemligt pyssel och korsord såklart! Börjar må mycket bättre!



Saffransdegen jäser.



Jag är på väg tillbaka, jag lovar..!!



Nu måste jag verkligen baka ut bullarna :)
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0