Snö?

Idag har jag haft världens bästa dag!
Stressat ner och tagit väl hand om mig själv!

Började med sovmorgon och en lååång frukost. Mys på hög nivå!

Sen packade jag väskan och tog mig till gymmet. Solade först och tog mig ett svettigt pass efter det. Kändes jättebra...! Duschade gjorde jag hemma.. En lång dusch med inpackning och sånt. Härligt!

Behövde handla lite och dessutom hade jag ett paket att hämta ut, så jag tog mig en nätt promenad till Hemköp på Kortedala Torg och köpte mig diverse matvaror och hämtade ut mitt paket med hudvård. Gött.! Det hade börjat ta slut. Dagkrämen tog jag det sista av imorse.

Sov en stund när jag kom hem. Välbehövligt tror jag! =)

Fick med mig Hemmets Veckotidning också. Så just nu löser jag lite korsord och läser noveller.
Laxen är precis färdig i ugnen och grönsakerna är snart klara. Blir matlåda imorgon. Känner mig rätt duktig ;)

Härlig dag! Har verkligen stressat ner!

Imorgon ska jag se This is it med Carro! Har hört att filmen är grym..!

Hör rykten om att snön är på ingång..?
Yes säger jag! Låt den ligga kvar och lysa upp i mörkret..! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, hej Emelie! Mysigt att kika in här..du är supersöt/snygg på bilden nedan också!! Wow. Värsta Grease-bruden ju;). Hur var MJ-filmen? Har själv varit jättesugen på att se den. Snart slutar den ju gå..Hoppas du blev nöjd med innehållet i ditt paket! Är ju så mysigt att köpa via postorder tycker jag.



(Varm) Novemberkram på dig. /Antonia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0