Måndag 9:e november

Filmen var bra =)
Perfektionist.
Konstigt att den bara går två veckor på bio..?


Idag är jag ledig igen. Skönt.
Ska snart iväg till gymmet. Sen ska jag och Hanna hitta skor till bröllopet. Nu är det bara 2 veckor kvar knappt och jag är hypernervös inför talet - har inte ens börjat med det. Vet inte vad jag ska skriva. Är helt kass på sånt. Har inte ens meddelat toastmastern om att jag borde tala. Hmm, inge bra förberett!

Till helgen ska jag med Robin, Sofie, mamma och Elin till Ullared. Lika så bra att åka ner nu, hinner inte annars innan jul. Roligt med utflykt! =) Behöver mer tomtar till min lägenhet! Och kanske ett par andra julgardiner till mitt vardagsrum - rött och lila är inte dösnyggt.

Under luciahelgen ska jag upp till Stockholm och gå på julmarknad! Kanske se på luciafirandet på Skansen. Mysigt! Har ju aldrig varit i Stockholm, har velat åka dit många ggr, men inte fått tillfälle eller sällskap så när jag fick chansen och dessutom är ledig fre-sön tvekade jag inte särskilt länge! =) Skönt med ett miljöombyte mitt i julstressen. Blir nog flyg upp =)

Nu ska jag till gymmet.

Puss..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0