listor <3

Jag har gjort en lista att bocka av för att få bort stressen och hoppas på att det ordnar sig.
Idag ska jag börja sola inför bröllopet, tråkigt att vara så blek när man ska bära en så fin klänning. Innan dess ska jag däremot träna. Sedan blir det en till sak att bocka av efter ärenden på stan. Sen är nog min dag slut. Iaf när det gäller måsten.


I helgen var det Halloween. En bidragande faktor till min stress var att jag är helt fantastiskt fantasilös när det gäller utklädnad. Det är bara helt tomt i skallen. Men Tina tyckte jag skulle vara Barbie. Sagt och gjort. Jag köpte mig en klänning, lösnaglar, lösögonfransar och rosa ögonskugga. Jag lånade Carros skinnpaj igen och köpte dessutom en blomma att ha i håret. Tjusigt! Däremot är jag galet dålig på det där med alkohol numer eftersom jag sällan dricker. Hmmm...men jag tog mitt förnuft till fånga o åkte hem när de andra gick på krogen.



På söndagen kom pappa förbi och hämtade hem mig. Vi åt fläskfilé hemma och myste..! Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0