längtan!

Har köpt mig en skiva med Peter Jöback. Samma skiva som jag och Moa lyssnade på för några år sedan när hon just fått sitt körkort och vi bilade ner till Ullared för lite shopping inför julen. Alldeles själva =)

Jag ser verkligen fram emot julen och allt mysigt den kommer med. All värme och kärlek! På måndag när jag kommer till jobbet kommer butiken vara pyntad och fin! Myyyyysigt! Har tillomed fått söta julpåsar iår med en tomte i sin släde som reser mot månen. Längtar till dess julstjärnor och stakar kommer upp i fönstren och trädgårdar pyntas med diverse julslingor. =) Julmusik är något alldeles extra! Många tröttnar på den. Jag fylls med värme.

Luciahelgen gör jag i Stockholm. Julmarknad i Gamla Stan, Luciafirande på skansen, andra sevärdheter och en del shopping! Lussebullar på kondis och mys!

Gör sista dagen för denna veckan idag. Går nog fort. =) Ska bli skönt att vara ledig i helgen =) Ikväll fikar jag med Carro, the bride to be. Imorgon ska jag på mässan. Blir nog intressant. Ser fram emot det mycket! Har dessutom tvättid och så ska jag gymma! ´Härligt!

Nu ska jag borsta håret.


See ya!
Puss..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0