Härlig dag!

Har idag kunnat bocka av en del saker på min To-do-lista. Har bara två grejer kvar! Så himla skönt!

Efter gymmet (där jag tränade riktigt hårt) tog jag mig till saluhallen för lunch - världens godaste linssoppa..! Mumma! Var alldeles för länge sen jag åt den.

Sen träffade jag Hanna och vi handlade skor. Gick jättefort, hittade ett par direkt! Så nu blir det klackskor-skola hemma hos mig i två veckor innan bröllopet =) Vi tog en kaffe och pratade om bröllopet innan vi skildes åt. På vägen hemåt köpte jag mig ett kort till paret Alexandersson.

Har tillomed fått till ett tal tror jag! Måste bara höra av mig till toastmastern.

På vägen hem fixade jag håret hos Sandra - check!
Härligt att ha det gjort också =)

Imorgon blir det jobb och egengjord kycklingsallad =) Jättegott!


PUSS!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

tvillingar finns inte i peters släkt, utan på barnens pappa är tvilling och det finns på hans sida hehe...så risken att vi får det är (tyvärr?) inte så stor. Ska bli så kul att få träffa de små liven, när man får träffa dem. De är tydligen förbjudet för anhöriga att vara i kontakt med dem just nu. Men snart så=) kram!

2009-11-09 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0