Effektivihivity som vi säger i kassan...

Tänkte jag skulle vara lite effektiv idag på min lediga dag - en del jag vill få gjort.

Sitter och väntar på att de sista två maskinerna ska bli klara så jag kan hänga upp tvätten innan jag springer ut på stan. Ska finna mig en jacka hade jag tänkt. Madde säljer dessutom lussebullar i nordstan så jag tänkte krama på henne och köpa fika till mina kära kassakollegor om jag hinner innan jag måste hem så jag kan ta hem tvätten innan nästa person ska ha tvättstugan.

Får inte glömma köpa batteri till min brandvarnare som behöver nytt. Den jäkla saken väckte mig här om natten med sitt pipande för den behövde batteri. Segt. Men det är klart att den måste fungera så jag ska köpa nytt. Glömmer det hela tiden bara. :P

Sen ska jag till gymmet i eftermiddag. Därefter handla mat och åka hem för att laga mat och läsa i min bok innan Idol börjar ikväll. Blir underbart!

Har dessutom börjat pynta lite - får se om jag har energi till att hänga upp ljusslingan jag har i köket. Borde finna något nytt att hänga i vardagsrumsfönstret, för stjärnan är lite för stor. Bodde ju i gamlestan förra året och det blir ju inte likadant.

 

Nä, nu ska jag kolla tvätten o sen gå ut. =)

Pusss..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0