11 dagar sedan!

Ja, nu var det 11 dagar sedan jag var på jobbet sist.
Det känns så mkt bättre nu, men inatt kunde jag knappt sova.

Allt, verkligen allt, som gick mig emot förut och allt som gick fel och bidrog till att jag mådde som jag gjorde dök upp som bilder och obehagliga känslor i magen. Jag grät en skvätt, men jag är ju mycket starkare nu och jag vet att jag kommer klara det. Drömde lite olika senarion där jag glömt hur man gör vid en massa tillfällen.

Jag löser detta, bara 2,5 vecka kvar - sedan är jag i huvudstaden och kan koppla bort annat igen.

Ser fram emot julmusik, pynt och julpåsar på jobbet. Och förhoppningsvis glada kunder..!

Now is time....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0