Vitaminbrist och lycka över en sol som äntligen väljer mig!

En kaffe på uteplatsen i morgonsolen. Kan det bli bättre?? Didn´t think so... ! ;)

Idag är jag ledig. Så himla underbart! Har jobbat i helgen. Så idag ska jag njuta av solen som skiner! Ibland har också jag turen med mig att få härligt väder på min lediga dag. Ska lapa d-vitamin så jag mår bra igen. Kanske ta mig hem till Floda och tigger matlåda och kanske också en bil så jag kan handla hem lite mer mat.. Hade varit käckt.

Borde åka hem till farmor o städa, men jag vill njuta av solen. Vakten sa till mig på jobbet igår att jag såg hängig ut. Syns det så väl? Han föreslog vitaminbrist, för sömn det har jag fått minsann. Och då tror jag att det är d-vitamin jag behöver. Låt mig nu få det så jag blir bra igen =)

Inser att jag behöver inhandla en kamera så jag kan börja dokumentera mitt liv igen. Länge sen nu.. Lever på suddiga mobiltelefonbilder och andras sporadiskt tagna bilder. Men jag vill visa er att jag har det mysigt här på min altan, eller när jag är ute på promenad. Antonias blogg är ett praktexempel. =) Japp, kanske svänger förbi jobbet sen och kikar på vad jag kan tänkas köpa...

Nu vart det väldigt varmt här i solen. Underbart..!

Kommentarer
Postat av: antonia

Haha, sötnos;) Tack ska du ha antar jag! Vad mysigt det låter med kaffe utomhus..! Ta hand om dig vännen! Och hoppas du hittar en kamera du gillar:)

2009-05-11 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0