Ropa inte hej...

Igår när jag var hemma i Floda sa mamma att "Vi har varit förkylda hela våren - men du verkar ha klarat dig bra?"
"Oja - har klarat mig jättebra, jag mår fint" svarar jag.. Jovisst - vem är det som ligger och vrider och vänder sig på kvällen för att hon inte riktigt kan sova på grund av en täppt näsa? Oja, det är jag...

Måtte jag inte vara sjuk till helgen. Ska kurera ordentligt nu...

Ugly Betty, Desperate Housewifes och New adventures of old Christine ska nog pigga upp =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt..inga förkylningar är roliga. Men vad stor din brorsa har blivit förresten!! Herregud vad längesen jag såg honom,och resten av din familj också!



Se nu till att kurera dig! Kram gumman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0