Nöjd

Salta K, det är favoritgodiset just nu.

Lördagen blev underbar ska jag be att få tala om. Sov hela dagen i princip. Hann med ett besök på ett drop-in-solarie, en trip på stan (men som vanligt när man är ute efter ngt fint att ha på sig finner man inte vad man önskar - köpte mig en klänning på Åhlens, men börjar fundera på att man kanske skulle köpt den i svart istället...) och en kortare promenad på kvällen. Till affären, inhandlade lite mat och blåbärssoppa. Mumsfillibums!

Tröttheten gjorde sig bra påmind igår kväll ändock. Fann mig själv titta på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" och jag skrattade så jag fick tårar i ögonen. BrottarMartin under hypnos, det var en fruktansvärt rolig syn! =) Tycker att det är ett rätt kass program annars, men fasen va jag skrattade :)

Tuffe hon fullkomligt älskar alla låtar jag satt in i usb-minnet och äntligen fått pluggat in i stereon. Skönt att hon är nöjd när jag missunnat henne så, så väldigt länge. Min fågel är så fin!

Idag ska jag banne mig ta en långpromenad. Och så ska jag träffa Angelica sen. ♥
Har ordnat med viktiga papper nu på morgonen så det blir till att lösa frimärke och posta brev sen. Måste dessutom fylla på mitt månadskort, går ut idag. För er information :P

Jag är förbaskat nöjd med morgonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0