Myspys..!

Gårdagen hade inte kunnat bli bättre - hagelskuren till trots.

Efter att ha njutit av morgonkaffet på min uteplats städade jag av lite lätt här hemma och drog mig sedan hem till Sofie för en promenad i slottskogen. På vägen hem sedan bättrade jag på brännan. Efter en dusch och ett mellanmål begav jag mig in till stan, struntade i att kika på kamera på jobbet, som jag tidigare tänkt, och satte mig istället på första bästa tåg mot Floda. Saknade min mamma...!

Hemma lagade mamma pannkakor och gjorde ärtsoppa fastän det inte var torsdag. Lillebror skulle till träningen, men resten var hemma. Mysigt! Tjejsnack med lillasyster och planering med mamma. På söndag beger vi oss till Ullared för lite inhandling av diverse. Roligt. =)

Jag och mamma drog iväg i pappas fina bil medan han drog iväg till gymet. Återigen konstaterade vi hur skönt det är att köra en fin bil, det är vi inte vana vid. Det roligaste är ändå att sätet är förinställt för mamma så när hon trycker på nr 2 (pappa är nr 1 såklart) så ställer det in sig automatiskt. Ser jätteroligt ut när stolen lever sitt eget liv =) Vi handlade på ICA Maxi i Partille innan vi åkte hem till mig. Köpte Äppelcider & Honungsvinäger. Måste  bli av med mitt sötsug. Mamma hittade en bok med huskurer som jag fick med mig också. Haha Roligt! Har du liktornar på fötterna kan du bandagera dem med en blandning av lite vinäger och honung och sedan lägga en lökbit på...Sedan ska du sova med det på under natten. Hmm....? Jaja..jag slipper det iaf.

Nu blir det jobb och sedan fest på Rondo..?
Puss...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0