Leeedig!

Som jag har väntat på denna dagen!

Idag ska jag försöka ta det lugnt, samtidigt som det är så mkt annat som lockar!
Vill sola, vill njuta av värmen, vill ordna en del här hemma - men jag tänkte att jag bara ställer in vad jag behöver få undan i förrådet och sedan får det vara bra. Diskat har jag gjort, likaså städat det som går och lite till. Tänker inte börja måla några fler väggar idag inte. Ska packa upp en flyttlåda som fortfarande står och väntar. Men däri finns mest bara filmer så det är bra. Få upp dem. Åh, vad jag behöver en ny tv..!!

Min uteplats är underbar! Det blommar och doftar så alldeles underbart!
Allt känns så mkt lättare idag. Igår ville jag bara krypa under täcket och stanna där. Benen bar knappt. Nu har jag fått vila ut, och jag är medveten om att jag mkt väl kan lägga mig igen om jag vill - bara den tanken gör mig avslappnad. Och vet ni? Jag är ledig imorgon också! =)

Haha, jag har gjort ngt som jag aldrig trodde jag skulle våga!
Gav mig en adrenalinkick som heter duga och jag kunde inte få bort mitt fåniga léende från läpparna när jag fick sådan positiv respons =) Göttans..! Trodde inte det skulle bli ngt mer av det, men jovars visst blev det så.. =)

Nu ska jag ta upp mina filmer och ställa ordning så det ser lite mer ut som ett hem. Sen ska jag promenera i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0