Bokat!

Japp, nu har jag bokat biljett upp till Karlstad igen! =) Roooligt!
Ser fram emot en solig pingsthelg i den vackra staden med den vackra flickan!

Jahopp, då var man ledig igen. Gött. Har tvättid just nu. Njuter av morgonsolen, men saknar lite granna en morgontidning. Göteborgs Posten hade inte suttit fel just nu känner jag.

Imorgon var det Liseberg som stod på schemat. Iaf femkamp på kvällen. Ska suga på det där med karuseller på dagen, en stund. Särskilt om jag ska hem till Tina och grilla och dricka vin ikväll.. Då vete fasen om man har lust med karuseller dagen efter =) Den som lever får se. Men femkamp blir skoj!

Var i färd med att boka fotvård för mina stackars trötta fötter, men efter ett snorkigt bemötande och faktum att väntetiden låg på två veckor begav det sig inte bättre än att jag la det hela på is ett tag. Är folk verkligen så otrevliga? Det är ju för fasen ett serviceyrke! Skärpning! Sånt gör mig irriterad...


Nu ska jag bädda sängen med rena lakan! Mys..!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åhh vad kul!=D Längtar efter dig. Ska bli så mysigt! Puss!

2009-05-15 @ 15:35:31
URL: http://alexjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0