bestyr

Jag kan inte påstå att jag hängt med särskilt i nyhetsflödet den senaste tiden. Man har ju mest varit isolerad. Men en sak snappade jag upp idag, något som inte kunnat undgå ett enda "Skärgårdsdoktorn"-fan här i Sverige. Jag fullkomligt älskade serien! Och nu ska det bli film. Jag är så nyfiken =) Ska bli jättekul o se! Igår klagade jag över att det inte fanns en enda biofilm som verkade rolig. Så jag och Sofie skippade bion och hoppades på bättre filmer framöver. Och nu har jag något att se fram emot på bioduken framöver! Underbart!

Söndagen blev en heldag med Angelica. Gjorde lite ärenden i stan och sen åkte vi hem till mig o kollade på "Mamma Mia" medan vädret slog om till regn på utsidan. Mycket bra film, mycket bra söndag! Helgen har varit lugn i sig, vilket varit alldeles underbart för min stackars kropp. Har verkligen fått vila ut. =)

Är ledig idag också. Har tvättat. Högen var inte särskilt stor så det var lätt avklarat. Har dessutom varit iväg o handlat så man har en del mat här hemma. Ska ju laga matlådor till jobbet. Går inte att äta ute varje dag. Paprika har fått sig ett antal besök. Sallad är gott, men det kan man ju göra hemma också. Ska bara lösa lite inspiration så kommer jag ha matlådor högt och lågt här sen. Känns mycket bra. Pitabröd med diverse gott blir torsdagens lunsch, tror jag bestämt. =)

Lay all your love on me!
Scenen är så fin !


Nu ska vi se om det blir människa av mig idag också. En promenad lockar.
Puss..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0