Äntligen...!

I förrgår dog mitt internet. Jag var arg.
Sen kom jag till jobbet igår. Mossan tyckte jag skulle ta med datorn in så vi skulle se på den idag. Sen kom Fredrik in och gav mig ett tips - det funkade! Så nu slipper jag bära datorn till jobbet och utsätta den för eventuella skador. ♥ Återigen - jag har inget trygghetsavtal. Så klantigt!

Men trygghetsavtal har jag däremot tecknat på min sprillans nya kamera!
Har laddat batteriet hela natten så nu är den klar att användas - här ska dokumenteras!

Man blir som ett litet barn som just fått sin efterlängtade radiostyrda bil (jag vet, för jag såg honom häromdagen i butiken - och han var precis lika ivrig och glad över sin polisbil som jag är över min kamera!) Superkul! Sussie har berättat om alla finesser - dessa skall utforskas. =)

Nu äter jag frukost - sen ska jag till jobbet.
Lönen kommer på måndag - det går bra nu.

Tv och soffa nästa på inköpslistan - och färg såklart. Men just nu klarar jag mig med min kamera ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi nice med en kamera!=) borde med skaffa mig en nu. Den jag har nu är totalt oduglig...haha sen har den inga batterier;P 20-25 grader på lördag- WE like! pusspuss

2009-05-23 @ 15:59:37
URL: http://alexjo.blogg.se/
Postat av: Emelie

jaaa....!! Jag ska ta en massa bilder med dig! =) Ja, högsommarvärme..! :D:D:D:D:D:D Miss you babe

2009-05-23 @ 19:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0