Snopet

Här sitter jag och har just ätit ett knäckebröd med ost. Inget kaffe. Har inte ens mjölk. Idag blir det storhandling, sanna mina ord!! Igår klarade jag mig enkelt. Lunch med Carro och Milla på stan och sedan lagade farmor mat till mig när jag kom hem till henne. Rengjorde nedervåningen bara denna ggn, hon hade minsann ordnat övervåningen på egen hand. Imponerande! Men va trött jag var när jag kom hem! Hade tänkt vara vaken och se på Monstret Josef Fritzl, men ack jag somnade innan hockeyn var slut. 

Idag blir det storhandling och så ska jag träffa Alex, Tesse och Rebecca.

Men vem fasen beställde snön??


Inplanerad promenad känns allt annat än lockande just nu vill jag mena.

Igår inhandlade jag ett par jeansleggings! Har alltid undrat hur de ska kombineras eftersom jag tycker det finns ett begränsat antal snygga tunikor. Jag har iaf inte funnit några. Men långa linnen går ju också bra. Sagt och gjort. Skoj. Jag som inte kan ha särskilt mkt vanliga jeans.

Carro hade köpt ett par otroligt snygga skor med 12 cm klack! Fruktansvärt snygga! Är så avundsjuk på henne att hon kan gå i så höga klackar. Jag har stora problem med sådant. Jag har iaf nog aldrig sett så snygga skor! Hade dessvärre ingen kamera med mig. :( Borde lära mig tricket hur man orkar och inte får ont i fötterna.

Inplanerad arbetsdag lyser med sin frånvaro. Vi börjar inte förrän måndag. Istället behövdes det hjälp i Kållered. Så på söndag har jag lovat att ställa upp.

På lördag lyser jag i rosa skinnpaj, blå ögonskugga och snetofs. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0