Morgonpigg!

Klockan är sju och jag skulle inte kunna lägga mig igen. Jag är alldeles för pigg. Är vrålhungrig faktiskt så jag ska slänga i mig lite frukost och sedan blir det en morgonpromenad! Härligt! För solen skiner idag också! =)


Är ledig idag och imorgon också. Sen blir det jobb fre-mån. Måndag är min sista dag i Kungsbacka. Känns lite konstigt. Men samtidigt spännande med nya jaktmarker. =) Introkurs tis-ons nästa vecka och sedan börjas det. Bygga butik. Bygga armmuskler och inte minst använda händerna. Bli smutsig och trött i kroppen! Yes =) Många lång dagar på jobbet. På måndag ska jag dessutom ha utvecklingssamtal med Vicki. Ska bli spännande. Samtidigt som jag är nervös. Hehe. Hon är faktiskt min chef och det har jag aldrig glömt även om hon är den mest underbara människan som finns! Kommer sakna henne. ♥

Nu är det dags för promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0